کوهیار آرامش زندگیم

خرید بک لینک

پدرم . . .

همواره دلگرمم به بودنت . . .

نفس میکشم به اعتبار نامت . . . و گام برمیدارم در هوایی که نفس های تو در آن جاریست . . .

می پرستمت . . .

کوهیار آرامش زندگیم...

ما را در سایت کوهیار آرامش زندگیم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 21:10

پسر نازنینمگاهی زفتار ما ناشی از اوج حسمان استو گاهی ناشی از تنفر .گاهی لبخند ما از رضایت نیست از بی تفاوتیستگاهی یک سلام مقدمه یک زندگیست و یا مقدمه یک فاجعه استگاهی گریه دوای یک درده و یا از اوج شادیهگاهی چشم داری اما نمیبینی و یا نداری و در زندگی برویت بازهاین بستگی به تو دارد که چطور بیندیشی چطور فکر کنی چطور انتخاب کنیاعمال ما و رفتار دیگران در تقابلت فقط باز تاب خودت و افکارتودنیای درونت هستببین چگونه هستی " عزیزم هیچ چیز مطلقی غیر از خدا نیست " کوهیار آرامش زندگیم...

ما را در سایت کوهیار آرامش زندگیم دنبال می‌کنید

برچسب: فرزندم نماز بخوان, نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 21:10

مادر قسم به تو که تویی نور کردگار

یزدان تو را ز نور وفا آفریده است

نازم به آن شکوه و به آن عزت و مقام

جنت به زیر پای تو خوش آرمیده است

****************************

تنت قدمگاه آغاز بودنم شد ! آغوشت بهشت من است “مادر” …

کوهیار آرامش زندگیم...

ما را در سایت کوهیار آرامش زندگیم دنبال می‌کنید

برچسب: مادر,مادر قلب اتمی,مادرم,مادر ترزا,مادربزرگ,مادريت انك اناني,مادرانه,مادر زن,مادر پسر,مادر به انگلیسی, نویسنده: بازدید: 314 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 21:10

عزیزترینم من و پدرت تصمیم گرفتیم عکستو به برنامه حالا خورشید واسه آقای رشید پور مجری برنامه بفرستیم تا تو تلویزیون عکس خوشگلتو نشون بدن موضوع اون روز برنامه شم هم در باره اعتیاد بود

کوهیار آرامش زندگیم...

ما را در سایت کوهیار آرامش زندگیم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 21:10

این عکس با پسر خاله ت سلیم که حدود 2 ماه و نیمش انداختی پسر نازنینم ما 31 تیر راه افتادیم به سمت مشهد زیارت امام هشتم شیعان امام رضا با خانواده خاله مریم و آرزو و طاهره فصل گرمی بود ولی به یکباره تصمیم گرفتیم که بریم خدا رو شکر مشهد خنک بود مخصوصا شبهاش عالی بود شمال هم که ابری بود و اصلا اذیت نشدیم تو هم واقعا همسفر خوبی بودی و به هیچ عنوان نه مامانت و اذیت کردی نه بابا رو البته اینم بگم که مامان خیلی خیلی مراقبت بود کوهیار آرامش زندگیم...

ما را در سایت کوهیار آرامش زندگیم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 21:10

عزیزم یه شب رفتیم اسپی یاس خیلی شیطونی کردی خیلی خیلی خیلی

عاشقتم شیطون کوچولوی مامان

کوهیار آرامش زندگیم...

ما را در سایت کوهیار آرامش زندگیم دنبال می‌کنید

برچسب: اسپی یاس همدان,اسپی یاس,فست فود اسپی یاس همدان,فست فود اسپی یاس,رستوران اسپی یاس در همدان,رستوران اسپی یاس,پیتزا اسپی یاس,کافی شاپ اسپی یاس, نویسنده: بازدید: 311 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 21:09

صاحب چشمانی که آرامش قلب من است و صدایش دلنشین ترین ترانه من است از بودنت برایم عادتی ساخته ای که بی تو بودن را باور ندارم !چه خوب شد به دنیا اومدی و چه خوب تر شد که دنیای من شدی . . . .الان دارم این پست رو میزارم تو بغلمی مثل فرشته های شیطون همش ورجه ورجه میکنی به سختی تایپ میکنم .پسرم عزیزمون بهت تبریک میگم اولین دندونت تاریخ 13 شهریور در اومد الهی قربونش برم ما چون سرمون شلوغ بود رو 23 شهریور آش دندونی به قول لرستانی ها "دنو ریچه" (چون این آش سر منشعش لرستان بوده )رو درست کردم و 24 م جشنت و گرفتیم ببخشید دیر شد ولی مامان بابا عاشقانه دوستت دارن برامون دلیل کوهیار آرامش زندگیم...

ما را در سایت کوهیار آرامش زندگیم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 292 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 21:09

صفحه بندی